Gratis verzenden vanaf € 50,-
Bekijk de Mooiste Haarveren
Nu ook achteraf betalen met Klarna

Retour aanmelden

Om uw retour zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben wij een werkwijze voor het retouneren van aangekochte producten. Hieronder leest u de stappen welke u moet voldoen om uw retour op een juiste manier terug te sturen aan Kidzzpoint.

Welke producten kunnen retour

Hygiënische producten kunnen niet geretouneerd worden. In onze webshop gaat het in dit geval om alle oorbellen.
Bent u van mening dat u uw oorbellen wel retour kunt zenden? Dan kunt het het retour formulier invullen.

Werkwijze retouneren

  1. Meldt uw retour aan via het retour formulier op deze website
  2. Wij verwerken uw aanmelding en versturen u een e-mail met het verzendlabel
  3. Print het verzendlabel en geef uw retourzending af bij Post NL
  4. Na ontvangst verwerken wij uw retour

Verstuur uw product altijd retour met het verzendlabel welke u ontvangen heeft van Kidzzpoint na het aanmelden van uw retour.

Verwerking van uw retour

Wij verwerken uw retour direct na ontvangst. Wanneer alles in orde is ontvangt u binnen 14 dagen het volledige aankoop bedrag met verzendkosten (minus kosten van de retourzening) retour.