Gratis verzenden vanaf € 50,-
Bekijk de Mooiste Haarveren
Nu ook achteraf betalen met Klarna

Verzending, Garantie & Retouneren

Verzending

Verzending van uw bestelling
Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw bestelling direct verwerkt en zo snel mogelijk verzonden.

Heeft u een product besteld dat niet op voorraad is? Dan zullen wij uw volledige bestelling pas verzenden wanneer uw gehele bestelling voorradig is. Wanneer er leverproblemen zijn met een niet voorradig product zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Verzendkosten

Verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het bestelproces.

Nederland

  • Pakketpost:  € 3,95 met track en trace

Europa

  • Pakketpost:  € 9,95 met track en trace

Garantie

Garantie termijn
Kidzzpoint hanteert een garantietermijn van 1 maand. Uw garantie termijn gaat in op de dag dat de producten naar u zijn verzonden.
Geeft u een sieraad kado? Controleer het dan ontvangst direct het sieraad. Wij kunnen niet controleren of het sieraad is gedragen.

Breuk van sieraden

Een breuk van sieraden valt normaliter, bijvoorbeeld bij een juwelier, niet onder garantie. Dit is namelijk geen fabrieksfout maar een beschadiging ontstaan door het verkeerd gebruiken van een sieraad. Kidzzpoint geeft wel garantie op een breuk.

  • Binnen de eerste maand na aankoop ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug
  • Binnen de 2e of 3e maand ontvangt u 50% van het aankoopbedrag terug

Voorkom breuk/ slijtage van uw sieraad.

Oorbellen, kettingen, armbandjes, enz. kunnen breken tijdens het omkleden, sporten, douchen of slapen. Doe daarom tijdens deze activiteiten je sieraden altijd af en bewaar ze in een sieradendoosje.

Melden van een probleem met uw sieraad

Om aanspraak te maken op de garantie van uw product vragen wij u eerst contact met ons op te nemen via ons contact formulier. Vermeld duidelijk het probleem en voeg een foto toe van het sieraad. Naar aanleiding van uw e-mail nemen wij contact met u op over de afhandeling.


Retourneren

Werkwijze voor retourzending

Om uw retour zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben wij een werkwijze voor het retouneren van aangekochte producten. Hieronder leest u de stappen welke u moet voldoen om uw retour op een juiste manier terug te sturen aan Kidzzpoint.

Welke producten kunnen retour

Hygiënische producten kunnen niet geretouneerd worden. In onze webshop gaat het in dit geval om alle oorbellen.
Bent u van mening dat u uw oorbellen wel retour kunt zenden? Dan kunt het het retour formulier invullen.

Werkwijze retouneren

  1. Meldt uw retour aan via het retour formulier op deze website
  2. Wij verwerken uw aanmelding en versturen u een e-mail met het verzendlabel
  3. Print het verzendlabel en geef uw retourzending af bij Post NL
  4. Na ontvangst verwerken wij uw retour

Verstuur uw product altijd retour met het verzendlabel welke u ontvangen heeft van Kidzzpoint na het aanmelden van uw retour.

Verwerking van uw retour

Wij verwerken uw retour direct na ontvangst. Wanneer alles in orde is ontvangt u binnen 14 dagen het volledige aankoop bedrag met verzendkosten (minus kosten van de retourzening) retour.